domingo, 14 de febrero de 2010

SAN VALENTÍN, SAN VALENTÍN...


FRASES ORIXINAIS SOBRE O TEMA:

1-"El amor es una bellísima flor pero hay que tener el coraje de ir a recogerla al borde del precipicio". Stendhal

2-"Non ser nada e non amar nada é o mesmo".

3-"Espantoso xogo o do amor: requírese que os contendentes perdan toda posibilidade de goberno sobre si mesmos". Charles Baudelaire

4-"Non me digas que me queres, demóstramo". Omage, Jossy

5-"Sin ti miento a mi sentimiento".

6-"O amor eterno dura... 2 ou 3 meses".

7-"O amor é como Don Quixote; cando recupera o xuizo é que está para morrer".

8-"Tú y yo no somos más que una sola cosa; no puedo hacerte daño sin herirme". M. Ghandi

9-"O amor sen admiración só é amizade". Sand, George

10-"¡Pobre del amor a quien la fantasía abandona!". Graf, Arturo

11-"Estando contigo nin estou só nin somos dous".

12-"Amar é arriscarse a que non o queiran. Esperar é arriscarse a sentir dor. Intentar é arriscarse a fracasar. Pero hai que arriscarse. Porque o máis perigoso nesta vida é non arriscar nada". Leo Buscaglia

13-"O que ao amar busca recompensa está perdendo o tempo". Paulo Coelho

14-"El amor es como la salsa mayonesa cuando se corta, hay que tirarlo y empezar otro nuevo". Enrique Jardiel

Algunha que vos goste especialmente ou simplemente non credes no amor?

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Son todas bastante ñoñas pero a que máis me gosta é a nº 11.

Anónimo dijo...

Yo tengo otra que me gusta mucho: "El amor no tiene que ver con lo que esperas recibir, sinó con lo que estás dispuesto a dar".

Saludos.

Anónimo dijo...

Eu quédome coa 4 e a 12...

... e deixo unha que remove:

"Uno puede afirmar que ama cuando un cuerpo le hace olvidar todos los cuerpos que ha recorrido. Uno puede afirmar que,a pesar suyo, sigue amando, cuando todos los cuerpos que recorre le hacen recordar aquel cuerpo que ya perdió" (Rafael Argullol)

Unknown dijo...

Para min as meiores a 8 e a 11:)